e-Tours NAGRADNI BODOVI
Općenito
1. Što je program „e-Tours nagradni bodovi” i kako funkcionira?
Programom „e-Tours nagradni bodovi” omogućeno Vam je sakupljanje nagradnih bodova za hotelski smještaj rezerviran na web stranicama e-Toursa. Nagradne bodove možete iskoristiti za plaćanje hotelskog smještaja u više od 465.000 hotela u 185 zemalja svijeta putem web stranice hoteli.com.hr
Članstvo
2. Kako mogu postati član programa?
U članstvo se možete registrirati na web stranici hoteli.com.hr. Novoregistrirani članovi na dar dobivaju 5 bodova dobrodošlice. Članstvo u programu je besplatno.
Sakupljanje bodova
3. Kako mogu sakupljati bodove i koliko bodova dobivam?
a) Za svaku rezervaciju koju napravite kao prijavljeni korisnik, dobivate bodove na temelju plaćene cijene rezerviranog i iskorištenog hotelskog smještaja. Za svakih plaćenih 30 €, dobiti ćete 1 bod na Vašem računu. Npr. ako rezervirate i iskoristite hotelski smještaj u vrijednosti 450 €, dobiti ćete 15 bodova.
b) Nagradne bodove dobiti ćete za svaku rezervaciju koju napravite kao prijavljeni korisnik, bez obzira tko će odsjesti u hotelu. Bodove možete dobiti i ako rezervirate hotelski smještaj za Vašu obitelj, prijatelje ili poslovne suradnike.
4. Kako mogu provjeriti stanje bodova na mojem računu?
Nakon prijave na stranici moji podaci možete vidjeti detalje Vaših prijašnjih transakcija, trenutno stanje Vaših bodova, kao i status budućih rezervacija.
5. Kada se bodovi pripisuju na moj račun?
Nagradni bodovi pripisuju se na Vaš račun dan nakon zadnjeg dana Vaše hotelske rezervacije. Npr. bodovi za hotelski smještaj od 30. prosinca 2024. do 5. siječnja 2025. biti će pripisani na Vaš račun 6. siječnja 2025. godine.
6. Kako mogu dobiti bodove koji mi iz nekog razloga nisu dodijeljeni?
Pošaljite nam e-poštu s podacima o Vašem korisničkom imenu, broju rezervacije i detaljima rezervacije. Po provjeri transakcije, bodove ćemo pripisati na Vaš račun. Molimo, nemojte nam slati Vašu lozinku.
7. Koliko dugo vrijede bodovi?
Svi bodovi dobiveni u tekućoj kalendarskoj godini, uključujući i 5 nagradnih bodova kod registracije, vrijede još dvije naredne kalendarske godine. Npr. bodovi dobiveni za hotelski smještaj od 30. prosinca 2024. do 5. siječnja 2025. biti će pripisani na Vaš račun 6. siječnja 2025. i vrijediti će do 31. prosinca 2027. godine.
8. Mogu li dokupiti bodove?
Bodove, za sada, nije moguće dokupiti.
9. Kako mogu sakupljati bodove ako nisam registrirani korisnik?
Bodove mogu sakupljati samo registrirani korisnici. Bez prethodne registracije, nije moguće evidentirati bodove.
10. Registrirani sam korisnik, ali se prije izrade rezervacije nisam prijavio/la. Kako mogu dobiti bodove?
Pošaljite nam e-poštu s podacima o Vašem korisničkom imenu, broju rezervacije i detaljima rezervacije. Po provjeri transakcije, bodove ćemo pripisati na Vaš račun. Molimo, nemojte nam slati Vašu lozinku.
Korištenje bodova
11. Kada mogu koristiti bodove i koliko oni vrijede?
Da biste mogli početi koristiti bodove, morate imati sakupljeno najmanje 10 bodova. Sakupljenim bodovima možete umanjiti iznos Vaše hotelske rezervacije pri čemu svaki bod ima vrijednost 1 €. Bodove koristite u koracima od 5, kao i maksimalni broj bodova koji imate, kako biste umanjili iznos Vaše hotelske rezervacije koji je potrebno platiti.
12. Kako mogu iskoristiti moje nagradne bodove?
Prije izrade hotelske rezervacije morate se prijaviti u Vaš račun. Nakon prijave, prilikom plaćanja, ukoliko imate 10 ili više bodova imati ćete opciju gdje možete odabrati broj Vaših bodova koje želite iskoristiti. Za odabrani iznos bodova biti će umanjen iznos Vaše hotelske rezervacije.
13. Odabrao/la sam krivi iznos bodova koje želim iskoristiti. Kako mogu promijeniti iznos bodova koje želim iskoristiti nakon završetka rezervacije.
Nažalost, nakon završetka izrade rezervacije nije moguća naknadna promjena broja bodova koje želite koristiti.
14. Prilikom završetka rezervacije nisam odabrao/la da želim iskoristiti bodove. Mogu li bodove iskoristiti naknadno?
Nažalost, nakon završetka izrade rezervacije nije moguće naknadno korištenje bodova. Bodove, naravno, možete iskoristiti prilikom Vaše slijedeće rezervacije.
15. Mogu li iskoristiti bodove kod rezervacija za nekog drugog (obitelj, prijatelji…)?
Da. Vaše bodove možete koristiti za rezervacije bez ograničenja za Vašu obitelj, prijatelje, poslovne suradnike …
16. Mogu li iskoristiti bodove za kupovinu drugih usluga e-Toursa?
Ne. Vaše bodove, za sada, možete koristiti samo za hotelske rezervacije online.
17. Mogu li svoje bodove prenijeti na drugi korisnički račun ili jednu rezervaciju umanjiti s bodovima s više korisničkih računa?
Ne. Bodovi skupljeni na jednom korisničkom računu ne mogu se prenijeti na drugi korisnički račun, niti je moguće jednu rezervaciju umanjiti bodovima s više korisničkih računa.
19. Što se događa s bodovima kod otkaza rezervacije plaćene bodovima?
Ako Vašu rezervaciju plaćenu bodovima otkažete PRIJE roka otkazivanja, dobiti ćete povrat bodova. Ako Vašu rezervaciju otkažete NAKON roka otkazivanja, nije moguće dobiti povrat iskorištenih bodova.
Otklanjanje poteškoća
20. Zaboravio sam lozinku.
Pokušajte koristiti opciju „Zaboravili ste lozinku?”